Wednesday, November 16, 2011

S U S A H

 Aku msih menunggu surat penangguhan dari Politeknik ni,heran lh. Nape sistem pengurusan di situ teruk sangat. Aku msih nk sekolah di situ tapi,kalau mcm ni. Maybe aku akn cari U lain. Aku xmahu membazir masa mudaku :)

Sekarang ni aku confuse tentang perasaan aku sendiri. Ake terjerat di antara cinta dua wanita^^ kalau boleh aku xmahu mengecewakan kedua2nya. Anyway ada seorg perempuan yg baru muncul dlm hidup aku. Ratna nama nya. Aku panggil dia Hacks & dia panggil aku coffee :) aku amat selesa dgnnya. tapi bagi aku dia lebih kepada seorg kawan rapat ;D Dia ckap dia cinta kat aku tapi dia juge x mahu mengkhianat kawan dia(awek aku kwn dia). So,aku respect lh kt dia ^^ aku harap masalah2 aku ni aku dapat hadapi dgn senang. Sbb aku tau,byk lagi masalah yg bkal menanti.

No comments:

Post a Comment

Funny'Man Followers XD